هتل آنا کیش
نوشته شده توسط : mali

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در زمینی به مساحت 8500 مترمربع در میدان امیرکبیر تور کیش بنا شده و در سال 1377 به بهره برداری رسید. هتل آنا کیش به نسبت هتل های کیش از قیمت مناسب تر و ارزان تری برخوردار است و این هتل خدماتی در حد هتل های 4 ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. هتل آنا کیش در حیاط و محوطه ای بسیار زیبا و باطروات ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص آن به شمار می رود و همین مزیت منظره ای زیبا و چشم نوازی را در شب به این هتل می بخشد.

هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه کیش با ماشین و با مراکز خرید 5 دقیقه می باشد و همچنین این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته و با کمی پیاده روی میتوانید از بازارها بازدید نمایید. رستوران و کافی شاپ هتل با محیطی زیبا، آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی می باشد.

امکانات هتل آنا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، سالن همایش، پارکینگ تور کیش اختصاصی، تاکسی سرویس، صندق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، گشت سیاحتی جزیره به صورت تمام وقت، ماهواره در اتاق ها و ... می باشد.

گروه تورهای کیش جهت انتخاب تور کیش متناسب با بودجه و سلیقه تان راهنمایتان خواهند بود. با مراجعه به وب سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net شانس این را خواهید داشت تا پکیج های تورهای مختلف کیش را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را رزرو نمایید.

 

تلفن رزرو هتل آنا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آنا كيش

نمای بيروني هتل آنا كيش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل آنا کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,امکانات هتل آنا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: